وب سایت هات شیپر

 

ال تی تی استپر زیر قیمت

ال تی تی استپر زیر قیمت
مدل کالا: اصلی
موجودی: در انبار
قیمت: 89,000 تومان

دستگاه ال تی تی استپر

Ltt Stepper

دستگاه شبیه ساز کوهنوردی در منزل
ال تی تی استپر


 

در مدل كش دار در حین حركت ورزشی با دستگاه می توانید حركات دست و سینه را نیز انجام دهید
 این حسن آن را به یكی از كامل ترین دستگاه های ورزشی در نوع خود تبدیل كرده است

ال تی تی استپر

 

ویژگیهای ال تی تی استپرLtt Stepper :

  • لاغر کننده و تقویت کننده ماهیچه های پا ، باسن و شکم و دیگر اعضای بدن
  •  این دستگاه شامل اهرم تنظیم قدرتی است که امکان ورزش کردن در 7 وضعیت مختلف را به شما می دهد
  •  همراه با نمایشگر دیجیتال
  • ( شامل نمایشگر کالری مصرفی، تعداد پله در دقیقه، تعداد کل استپ ها و زمان )
  • انجام حرکات مورب با کمک فنر هیدرولیکی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای نمایشگر دیجیتالی تایمر - اسکن - کالری
  •  همراه با سی دی آموزشی و دفترچه راهنما
  • Orginal اورجینال (همان كه در ماهواره تبلیغ می كند)
  • دارای هولوگرام طلایی
  • در مدل كش دار در حین حركت ورزشی با دستگاه می توانید حركات دست و سینه را نیز انجام دهید
  • مدل کش دار نیز موجود می باشد
  • دستگاه شبیه ساز کوهنوردی در منزل (برای تمام سنین)
  • لاغر کننده و تقویت کننده ماهیچه های پا ، باسن و شکم و دیگر اعضای بدن
  • این دستگاه شامل اهرم تنظیم قدرتی است که امکان ورزش کردن در 7 وضعیت مختلف را به شما می دهد
  • همراه با نمایشگر دیجیتال ( شامل نمایشگر کالری مصرفی، تعداد پله در دقیقه، تعداد کل استپ ها و زمان )
  • انجام حرکات مورب با کمک فنر هیدرولیکی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای نمایشگر دیجیتالی تایمر - اسکن - کالری
  • همراه با سی دی آموزشی و دفترچه راهنما
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • دارای نمایشگر دیجیتالی کانتر تایمر - اسکن - کالری
  • دارای 2 عدد دسته کشی که به شما این امکان را میدهد همزمان حرکت های کششی دست برای تقویت عضلات بازو , سرشانه و سینه را انجام دهید
  • دارای 2 عدد دسته متحرک با حركت مورب و كمك فنر هیدرولیكی
     

ال تی تی استپر

توصیه های پزشکی در مورد استپر :
 موارد استفاده :
بیماران قلبی و ریوی
بیماران قلبی و ریوی با ورزش های ملایم می توانند ظرفیت هوازی ریه های خود را زیاد کرده و بر قدرت ضربان قلب خود بیافزایند. در نتیجه توان هوازی آنها یعنی استقامت و تحمل فعالیت آنها افزایش می یابد

بیماران دیابتی
ورزش به بیماران دیابتی (نوع 2) کمک میکند که راحت تر قند خونشان را کنترل کنند؛ زیرا افزایش سوخت و ساز بدن در زمان ورزش باعث مصرف سریعتر قند خون میشود. در ضمن ورزش حساسیت سلول های بدن را نسبت به انسولین افزایش می دهد

کمردرد (با کاهش زمان تمرین و افزایش دفعات آن)
در بیمارانی که به هر علتی دچار ضایعه عروقی و فشار خون هستند، ورزش هایی مناسب می باشند که زیاد باعث تغییر فشار خون و تنگ و گشاد شدن عروق نمی شوند. بنابراین ورزش های ملایم منظم و روزانه نه تنها مشکلی ایجاد نمی کنند بلکه از پیشرفت بیماری جلوگیری کرده و به بهبودی آن کمک می کنند

تراکم استخوان
تمریناتی که در طی آنها به محور طولی استخوان ها فشار وارد می شود باعث استخوانسازی ، جذب کلسیم از خون و افزایش تراکم استخوان می شوند

افزایش توان هوازی
ورزشهایی مثل پیاده روی ، دوچرخه سواری و ... باعث افزایش استقامت بدن می شود

تقویت عضلات باسن، جلو ران، ساق
عضلات باسن، جلو ران و ساق در طی تمرین با این دستگاه به فعالیت مشغولند. که به ترتیب باعث باز شدن مفصل ران، باز شدن مفصل زانو و حرکات مچ پا می شوند. انقباضات منظم و روزانه این عضلات باعث تقویت آنها می شود

تقویت تعادل در نوع بدون دسته (برای افراد سالم یا نقص تعادلی خفیف)
در استپر ها تلاش افراد برای ایجاد تعادل بدون استفاده از دسته، باعث تقویت حس عمقی مفاصل اندام تحتانی و تنه و همچنین هماهنگی عضلات اطراف آنها و پیشرفت رفلکس های تعادلی می شود ، در نتیجه تعادل فرد بهتر می شود

پیشگیری از آرتروز
ورزش هایی که در طی انجام آنها نیروی ملایمی به صورت عمودی بطور متناوب به غضروف مفصلی زانو وارد می شود؛ از جمله راه رفتن و دویدن ملایم یا ورزش با دستگاه هایی نظیر تردمیل، استپر، اسکی ثابت و دوچرخه ثابت، باعث بهبود تغذیه غضروف مفصلی و پیشگیری از تخریب آن می شود. با توجه به این که تخریب غضروف مفصلی مهمترین عامل ایجاد آرتروز است، این ورزش ها باعث پیشگیری از آرتروز می شوند

کاهش کلسترول خون
در آزمایشات مختلفی که توسط دانشمندان مختلف صورت گرفته است، بیان شده است: که ورزش منظم روزانه باعث کاهش میزان کلسترول مضر و افزایش مقدار کلسترول مفید خون می شود

کاهش وزن
تمامی فعالیت های ورزشی باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و مصرف انرژی را در بدن افزایش می دهند. انرژی بدن از مولکول هایی به نام ATP تامین میشود. افزایش مصرف انرژی بدن باعث تغییر منبع تولید ATP از قند های ساده به چربیها می شود. مصرف بیشتر از معمول چربی ها باعث کوچک شدن بافتهای چربی بدن، کاهش وزن و تناسب اندام می شود

موارد عدم استفاده :
آرتروز
حرکاتی که مستلزم خم شدن و باز شدن های پشت سر هم زانو می باشند در کسانی که به آرتروز زانو مبتلا هستند موجب آسیب بیشتر به باقیمانده غضروف مفصلی و صفحه ی انتهایی استخوانهای این مفاصل شده و التهابات موجود را افزایش میدهند. حال اگر این حرکات قدرتی باشند و فشار زیادی بر مفصل زانو وارد کنند، ضررشان بیشتر است
درد مفاصل اندام تحتانی
درد در یک مفصل می تواند از عوامل مختلفی نشات گرفته باشد. از جمله؛ عوامل استخوانی، کپسولی، تاندونی و عضلانی و عوامل مربوط به رباط ها. در تمامی این موارد وارد آوردن فشار به مفصل و حرکت دادن آن باعث افزایش درد، التهاب و آسیب می شود

Orginal اورجینال (همان كه در ماهواره تبلیغ می كند)
دارای هولوگرام طلایی

 

نوشتن نظر

نام شما:


نظر شما: توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد           خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:



سیستم پرسش و پاسخ سایت

پشتیبانی و توسعه: اپن کارت فارسی
کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی تله تی وی محفوظ است. @ 2018