وب سایت هات شیپر

 

میله بارفیکس پاور ترینر پرو زیر قیمت

میله بارفیکس پاور ترینر پرو زیر قیمت
مدل کالا: Power Trainer Pro اصلی
موجودی: در انبار
قیمت: 34,000 تومان

میله بارفیکس پاور ترینر پرو

Power Trainer Pro

همراه با برنامه اختصاصی و گام به گام استفاده از بارفیکس

میله بارفیکس پاور ترینر پرو ارزان

میله بارفیکس Power Trainer Pro با کیفیتی عالی برای خوش فرم شدن و تقویت عضلات

میله بارفیکس پاور ترینر پرو فقط یک میله ی بارفیکس نیست.شما با پاور ترینر میتوانید بیش از 12 حرکت مختلف را انجام دهید

میله بارفیکس پاور ترینر پرو قابل استفاده بر روی انواع در بوده و از طرحی بسیار فوق العاده برخوردار است که با ان میتوانید حرکات مخصوص بازو , قفسه ی سینه , دراز و نشست و سرشانه را به راحتی انجام داده و با یک وسیله بالاتنه ی خود را به شکلی باور نکردنی بتراشید و تقویت کنید.

میله بارفیکس پاور ترینر پرو ارزان

 یک برنامه اختصاصی بارفیکس نه تنها باعث ضخیم‌تر شدن و پهن‌تر شدن عضلات پشت می‌گردد بلکه درافزایش حجم دور بازو و ساعد نیز بی‌تأثیر نیست.

ویژگی های میله بارفیکس پاور ترینر پرو :
 
* موجب تقویت عضلات و خوش فرم شدن آنها می شود
* قابل نصب بر روی هر چارچوب دری
* هم بارفیکس و هم دراز و نشست
* قابل استفاده در منزل
* نصب بسیار آسان و راحت
* انجام حرکات دراز و نشست و کرانچ شکم
*  طراحی منحصر به فرد و کیفیتی عالی

میله بارفیکس پاور ترینر پرو ارزان

به چند صورت می توانید دستگاه را در دست بگیرید :

*حالت نرو

*حالت ضربتی                                            

*حالت طبیعی

پاور ترینر پرو ارزان

برنامه اختصاصی و گام به گام استفاده از بارفیکس

یک برنامه اختصاصی بارفیکس نه تنها موجب پرورش و ضخیم شدن عضلات پشت پهن‌تر شدن آن‌ها می‌گرد بلکه باعث افزایش سایز و حجم در عضلات دو جلو بازو، براچیالیس (انتهای جلو بازو) نیز می‌شود.

در حرکت بارفیکس بخش Sternal عضله پکتورال سینه، عضله لتیسموس درسی، ترس میجر، دلتوئید خلفی، ریمبوبید، بخش میانی و پائینی عضله ترپز و عضله فلکسور ساعد درگیر می‌باشند.

ورزش‌های گوناگونی نیازمند قدرت در این عضلات هستند. به‌خصوص ورزش‌هائی از قبیل جودو و کشتی که در آن‌ها نیاز به یک بالاتنه قوی برای کشیدن و بلند کردن حریف می‌باشد.

این برنامه اختصاصی کار با بارفیکس نه تنها باعث ضخیم‌تر شدن و پهن‌تر شدن عضلات پشت می‌گردد، بلکه در افزایش حجم دور بازو و ساعد نیز بی‌تأثیر نیست. اگر به این موضوع شک دارید کافی است یک نگاهی به توسعه عضلات بازوی قهرمانان المپیک در ورزش ژیمناستیک همچون آندریاس وکر از آلمان و یورجی از ایتالیا بیاندازید تا متقاعد شوید. دلیل شناخته بودن این افراد به خاطر حجم تمریناتشان بر روی میز لاری نیست، بلکه عمده شهرت این ورزشکاران به خاطر اجراء تعداد بسیار زیادی بارفیکس مچ برعکس و بارفیکس مچ صاف در حرکات و دستگاه‌های متنوع ورزش ژیمناستیک می‌باشد.

بسته اصلی میله بارفیکس پاور ترینر پرو

بسته اصلی میله بارفیکس پاور ترینر پرو

تفاوت بارفیکس مچ برعکس با بارفیکس معمولی (مچ صاف)

به لحاظ کینوسولوژی عضلاتی و در سرتاسر این مقاله بارفیکس معمولی (مچ صاف) به نوعی از حرکت بارفیکس گفته می‌شود که در آن پشت دست در زمان گرفتن میله بارفیکس به سمت صورت فرد است و حرکت بارفیکس مچ برعکس همانطور که از اسمش پیداست به نوعی از حرکت بارفیکس اطلاق می‌شود که در آن کف دست در موقع گرفتن میله بارفیکس به سمت صورت فرد و یا به سمت یکدیگر (موازی) می‌باشد که البته این نوع از بارفیکس بهترین نوع گرفتن میله بارفیکس بر اجراء حرکت بارفیکس به‌شمار می‌آید. از دیدگاه تجربی شاید نتوان گفت که بهترین نوع گرفتن میله بارفیکس کدام است. چون من به شخصه ورزشکارانی را می‌شناسم که دارای عضلات پشت کاملاً توسعه یافته‌اند و این رشد و توسعه عضلانی را هم مدیون اجراء حرکت بارفیکس با تنوع کامل در نحوه گرفتن میله جهت تحریک و درگیر کردن حداکثر عضلات پشت هستند. برای اثبات این مسئله کافی است تنها به توسعه کامل عضلات پشت قهرمان مدال طلای المپیک تابستانی آتن در حرکت دار حلقه (ژیمناستیک) نگاهی بیندازید.

نحوه صحیح اجراء حرکت بارفیکس مچ برعکس

اصلی‌ترین نوع بارفیکس مدل بارفیکس مچ برعکس می‌باشد. این شیوه از اجراء حرکت بارفیکس بیشترین دامنه حرکتی در قیاس با سایر نوع‌های بارفیکس چه به لحاظ عضلات لت (زیر بغل) و چه عضلات بازو دارا می‌باشد. در ابتداء شروع حرکت دست‌ها در کشیده‌ترین حالت به‌صورت مچ برعکس میله بارفیکس را با فاصله به اندازه عرض شانه و یا کمتر از این می‌گیرند. در ابتداء بالا کشیدن بدن بخش فوقانی عضلات پشت و عضله‌ای فلکسور ساعد مورد استفاده قرار می‌گیرند. روند صعود به سمت میله می‌بایست تا جائی ادامه یابد که چانه از میله عبور کند. به خاطر سپردن نفس کشیدن (دم) قبل از بالا کشیدن و شروع تکرار جزء نکات مهم در اجراء حرکت بارفیکس می‌باشد. یک موضوع مهم دیگر در هنگام بالا کشیدن خم شدن به سمت عقب می‌باشد که می‌بایست به‌صورت موزون و هماهنگ با بالا رفتن انجام گیرد. بلافاصله پس از رسیدن به بالاترین نقطه حرکت و شروع پائین آمدن می‌بایست عمل بازدم و همچنین عمود شدن قفسه به حالت اولیه آن صورت گیرد. در پائین‌ترین نقطه از حرکت دست‌ها می‌بایست کاملاً کشیده و استخوان کتف بالا آمده باشد. این مسئله جزء نکات بسیار مهم برای تکمیل دامنه کامل حرکتی یک تکرار محسوب می‌شود در تمامی تکرارها قسمت فوقانی بازو و عضله نزدیک کننده اسکاپولا می‌بایست در وضعیت کششی قرار بگیرند.

در این ناحیه عضلات زیادی وجود دارد، که می‌توان با به‌کارگیری آن‌ها بر سطح نیرو و قدرت و همچنین حجم عضلات پشت و بازو افزود.

بارفیکس موازی جمع

جهت افزایش فشار وارده به عضلات بازکننده سرشانه می‌توان از بارفیکس با میله موازی استفاده کرد. خیلی از باشگاه‌ها دارای دسته‌ای V شکل هستند که می‌توان با اتصال به میله بارفیکس این حرکت را با آن انجام داد. در اجراء این حرکت موقع بالاکشیدن سعی کنید تا زیر سینه خود را بالا بکشید (البته این شیوع از اجراء حرکت معمولاً مخصوص ورزشکار سطح پیشرفته می‌باشد).

بارفیکس دست جمع مج برعکس

در این نوع از حرکت بارفیکس مچ برعکس فاصله دست‌ها از یکدیگر بر روی میله بارفیکس حدود ۱۰ تا ۱۵ سانت می‌باشد. این شیوه از حرکت بارفیکس موجب وارد شدن فشار مضاعف بر روی عضله فلکسور (جمع کننده) ساعد می‌گردد. در واقع در این نوع حرکت فشار وارده بین تنه و بازو به‌صورت مساوی تقسیم می‌شود و بدین ترتیب از این نوع از حرکت بارفیکس یک حرکت عالی برای عضلات بازو می‌سازد.

صحیح و منظم بارفیکس بزنیم

هر تمرینی در صورتی موثر است که صحیح انجام شود، پس یاد بگیرید چطور اولین بارفیکس خود را درست انجام دهید.

بارفیکس یکی از بهترین تمرین‌ها برای تقویت عضله هاست. بارفیکس روی عضلات پشت، شانه‌ها و عضله دوسر بازویی کار می‌کند... یا بهتر بگویم مردم اینطور فکر می‌کنند. من یک بار در یک تمرین نزدیک ۱۰۰ تا بارفیکس زدم و روز بعدش قفسه سینه و ماهیچه‌های شکمم درد می‌کردند. من آن روز یا روز قبل، هیچ کاری که به قفسه سینه یا ماهیچه‌های شکمم ربط داشته باشد، انجام نداده بودم. پس جالب است که ببینید بخش‌های مختلف بدنتان چقدر به هم مرتبط‌اند.

منابع زیادی به شما می‌گویند که اگر نمی‌توانید بارفیکس انجام بدهید، اول باید با پایین کشیدن کابل ارتجاعی تمرین کنید. اگرچه این ایده بدی نیست، اما واقعیت این است که اگر می‌خواهید در یک تمرین خاص بهتر شوید باید‌‌ همان تمرین خاص را انجام بدهید.

مراحل ابتدایی تا یک بارفیکس کامل به شرح زیرند:

بارفیکس پرشی

بارفیکس پرشی به این شکل است: به سمت میله بارفیکس بپرید، فقط با این هدف که چانه خود را به بالای میله برسانید. با بارفیکس پرشی کمی به سمت میله بالامی روید و این به شما انگیزه می‌دهد، چون اکثر تازه کار‌ها نمی‌توانند از وضعیت آویزان کامل بالا بیایند.

پیشنهاد:

شما می‌توانید از یک سکو استفاده کنید یا اگر میله بارفیکس به قدر کافی پایین است، فقط از روی زمین بپرید.

بارفیکس پرشی همراه با ایست

وقتی بارفیکس پرشی اولیه را خوب یاد گرفتید، وقت این است که به مرحله بارفیکس پرشی همراه با ایست بروید. در این حالت فقط کافی است در موقعیت بالای بارفیکس بایستید و هرچقدر که می‌توانید خودتان را نگه دارید.

بارفیکس پرشی و برعکس

بخش برعکس این بارفیکس وقتی است که دارید به حالت اول برمی گردید. برای قوی کردن بیشتر عضله درگیر در اجرای بارفیکس کامل، بخش برگشت حرکت را آرام انجام دهید.

پیشنهاد:

پیشنهاد می‌کنم اول بارفیکس پرشی را انجام دهید و بعداز آن پرش و بازگشت را انجام دهید. اگر حس می‌کنید با پریدن با سرعت، و سپس آرام کردن حرکت راحت نیستید، می‌توانید از یک صندلی استفاده کنید.

می‌توانید حرکت برگشت را در تمرین موارد دیگر بارفیکس‌های سخت هم استفاده کنید، هم چنین می‌توانید وقتی که در بارفیکس ماهر شدید، از آن به عنوان تکنیکی برای افزایش حجم عضله استفاده کنید.

یکی کردن همه این مراحل

 حالا وقت آن است که اولین بارفیکستان را انجام دهید. وضعیت شروع بارفیکس را وضعیت آویزان کامل می‌دانیم، چون شما فقط از میله آویزانید و بازو‌هایتان کاملاً کشیده‌اند. پا‌هایتان را باید به سمت عقب جمع کنید. به میله نگاه کنید، ماهیچه‌های پشتتان را حرکت دهید و از آن‌ها برای کشیدن خودتان به سمت میله استفاده کنید. سعی کنید تا جایی که می‌توانید بالا بروید. اگر هنوز هم نمی‌توانید میله را با چانه لمس کنید، نگران نباشید. شما قبلاً کار ابتدایی ضروری برای تقویت ماهیچه‌های بالاکشنده را انجام داده‌اید.

نوشتن نظر

نام شما:


نظر شما: توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد           خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:



برچسب ها: میله بارفیکس Power Trainer Pro،میله بارفیکس پاور ترینر پرو،خرید اینترنتی میله بارفیکس پاور ترینر پرو،خرید میله بارفیکس پاور ترینر پرو ارزان،خرید آنلاین میله بارفیکس پاور ترینر پرو ارزان،میله بارفیکس پاور ترینر پرو،میله بارفیکس،خرید Power Trainer Pro،Power Trainer Pro، خرید آیرون جم ارزان،میله بارفیکس آیرون جم ارزان،iron gym, iron gym درجه 1, iron gym درجه یک, آموزش استفاده iron gym, آموزش استفاده آیرون جیم, آیرون جیم, آیرون جیم درجه 1, آیرون جیم درجه یک, ایرون جیم, تصاویر iron gym, تصاویر آیرون جیم, تله شاپ, تله شاپینگ, توضیحات iron gym, توضیحات آیرون جیم, خرید, خرید iron gym, خرید iron gym با تخفیف, خرید iron gym با قیمت مناسب, خرید آنلاین, خرید آنلاین iron gym, خرید آنلاین آیرون جیم, خرید آیرون جیم, خرید آیرون جیم با تخفیف, خرید آیرون جیم با قیمت مناسب, خرید ارزان iron gym, خرید ارزان آیرون جیم, خرید ارزان قیمت iron gym, خرید ارزان قیمت آیرون جیم, خرید انلاین, خرید اینترنتی, خرید اینترنتی iron gym, خرید اینترنتی آیرون جیم, خرید با تخفیف iron gym, خرید با تخفیف آیرون جیم, خرید با قیمت مناسب iron gym, خرید با قیمت مناسب آیرون جیم, خرید و فروش, خرید پستی, خرید پستی iron gym, خرید پستی آیرون جیم, درباره iron gym, درباره آیرون جیم, درباره دستگاه iron gym, درباره دستگاه آیرون جیم, سفارش, سفارش آنلاین, عکس iron gym, عکس آیرون جیم, فارسی, فروش, فروش iron gym, فروش آیرون جیم, فروش اینترنتی iron gym, فروش اینترنتی آیرون جیم, فروش پستی iron gym, فروش پستی آیرون جیم, متعلقات iron gym, متعلقات آیرون جیم, محتویات iron gym, محتویات آیرون جیم, مناسبترین قیمت iron gym, مناسبترین قیمت آیرون جیم, نحوه کار iron gym, نحوه کار آیرون جیم, ویژگیهای iron gym, ویژگیهای آیرون جیم, کار کردن با iron gym, کار کردن با آیرون جیم, میله بارفیکس دور جیم،خرید اینترنتی میله بارفیکس دور جیم،

سیستم پرسش و پاسخ سایت

پشتیبانی و توسعه: اپن کارت فارسی
کلیه حقوق نزد فروشگاه اینترنتی تله تی وی محفوظ است. @ 2018